Ako postupovať pri reklamácii alebo objednávke opravy

REKLAMÁCIA - bezplatná oprava tovaru v záručnej dobe
- V prípade, ak potrebujete zabezpečiť opravu v záručnej dobe, je potrebné na adresu reklamacie@ksystem.eu zaslať vyplnený Reklamačný / servisný list - stiahnite TU alebo použite elektronický formulár uvedený na tejto stránke. Nezabudnite, prosím, uviesť číslo vašej objednávky a presne popísať reklamovanú chybu, aby bolo možné identifikovať problém a zvoliť najvhodnejšie riešenie. Upozorňujeme zákazníkov, že bez dokladu o kúpe (čísla objednávky uvedeného na faktúre), nebude reklamácia prijatá. Preukázať sa dokladom o kúpe reklamovaného výrobku je potrebné servisnému pracovníkovi pred odstránením závady na mieste u zákazníka.
- V prípade, ak montáž zabezpečovala firma K-system, môže byť oprava vykonaná priamo u zákazníka. Ak však bude po odbornom posúdení zistené, že reklamácia nie je opodstatnená, t.j. bude oprávnene zamietnutá (napr. z dôvodu, že je to chyba, na ktorú sa vzťahuje záruka alebo ide o chybu ktorú si zákazník zapríčinil sám), je zákazník povinný uhradiť spoločnosti K-system spol, s.r.o. všetky náklady spojené s výjazdom a odstránením závady v zmysle platného cenníka. Zároveň si dovolíme upozorniť zákazníkov, že v súvislosti s § 18 ods. 6 zákona o ochrane spotrebiteľa si spoločnosť K-system spol, s.r.o. vyhradzuje právo vyhotoviť fotodokumentáciu reklamovanej vady pre účely jej prípadného odborného posúdenia. V prípade, že spoločnosti K – system nebude vyhotovenie fotodokumentácie umožnené, jedná sa o prekážku pri vybavovaní reklamácie na strane zákazníka, pričom spoločnosť K – system za takéto omeškanie nezodpovedá.
- V prípade, že výrobok bol dodaný bez montáže spoločnosťou K-system spol, s.r.o., je potrebné výrobok doručiť do sídla spoločnosti alebo do najbližšieho štúdia tieniacej techniky.
- V prípade, pokiaľ montáž výrobkov spoločnosti K-system spol, s.r.o. zabezpečoval iný subjekt, je potrebné si reklamáciu uplatniť u tohto subjektu, ktorý po posúdení reklamácie môže zveriť vykonanie záručného servisu spoločnosti K-system. Spoločnosť K-system spol, s.r.o. vykonáva záručný servis aj pre zákazníkov tohto subjektu, avšak až po vyplnení reklamačného listu týmto subjektom a predložení potrebných dokladov. Chyba bude servisným pracovníkom odstránená iba za predpokladu, že sa jedná o chybu, na ktorú sa vzťahuje záruka a že sa zákazník pri vykonávaní záručnej opravy preukáže dokladom o kúpe reklamovaného výrobku. Ak však bude po odbornom posúdení zistené, že reklamácia nie je opodstatnená, t.j. bude oprávnene zamietnutá (napr. z dôvodu, že je to chyba, na ktorú sa vzťahuje záruka alebo ide o chybu ktorú si zákazník zapríčinil sám), je subjekt povinný uhradiť spoločnosti K-system spol, s.r.o. všetky náklady spojené s výjazdom a odstránením chyby v zmysle platného cenníka.
- Výrobca nepreberá záruku nad rámec 24 mesiacov, ak subjekt poskytol zákazníkovi dlhšiu záručnú dobu.
- Bez dokladu o kúpe nie je možné si reklamáciu uplatniť!
- Všetky reklamácie musia byť nahlásené písomnou formou (splnené zaslaním e –mailu podľa týchto pokynov) osobou, ktorá bola pri kúpe výrobku zmluvným partnerom spoločnosti K-system spol, s.r.o.!
- REKLAMAČNÝ / SERVISNÝ LIST
- REKLAMAČNÝ LIST ONLINE
- REKLAMAČNÝ PORIADOK
- Záručné podmienky spoločnosti SOMFY, spol. s r.o. pre spotrebiteľov
OPRAVA
- V prípade, ak potrebujete zabezpečiť pozáručný servis, je potrebné na adresu reklamacie@ksystem.eu zaslať vyplnený formulár Objednávka opravy - stiahnite TU alebo použite elektronický formulár uvedený na tejto stránke. Nezabudnite prosím uviesť číslo Vašej objednávky - získame tak informácie o potrebe náhradných dielov a výrobnom type, čo nám umožní efektívnejšie vybaviť Vašu požiadavku.
- Oprava môže byť vykonaná priamo u zákazníka. Upozorňujeme na skutočnosť, že v prípade niektorých výrobkov, môžu náklady na ich opravu na mieste u zákazníka (viď cenník) prevyšovať náklady na obstaranie nových. Jedná sa najmä o interiérové žalúzie a pevné siete proti hmyzu na okná.
- Objednávky na opravu prijímame iba písomnou formou ( vrátane e-mailu zaslaného podľa týchto pokynov)!
- OBJEDNÁVKA OPRAVY
Objednávka servisnej návštevy na výrobky VELUX
- V prípade potreby záručného alebo pozáručného servisu na výrobky VELUX si opíšte, prosím, typ výrobku zo štítku. Kontaktujte Centrum služieb zákazníkom na čísle 02/33000543 alebo pošlite e-mail na info.sk@velux.com , nahláste svoje meno, adresu, telefonický kontakt, výrobné číslo zo štítku a opíšte chybu. Následne Vás do dvoch týždňov navštívi servisný technik, ktorý chybu odstráni priamo na mieste. Servisné práce na výrobky VELUX sú účtované v zmysle aktuálneho cenníka spoločnosti VELUX. Viac nájdete TU.
Cenník servisných prác spoločnosti K-system spol, s.r.o. platný od 01. 08. 2017
1 servisná hodina (práce vykonané u zákazníka)
|
43,20 €/hod/ osoba* |
1 servisná hodina (2 technici, práce vykonané u zákazníka)
|
86,40 €/hod/2 osoby* |
Cestovné náklady servisný technik | 0,60 €/km |
Servis vykonaný vo výrobe (v prípade doručenia výrobku na opravu a v prípade ak servisný technik nie je schopný odstrániť závadu na mieste) | 38,40 €/hod |
Poštovné a balné SK | 6 € |
Uvedené ceny sú s DPH.
* Zákazníci Štúdia tieniacej techniky majú na uvedené ceny zľavu 50%.